Forum www.naszefutrzaki.fora.pl Strona Główna
Home FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.naszefutrzaki.fora.pl Strona Główna -> Regulamin -> Regulamin Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nina
Administrator



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Poznania

PostWysłany: Pon 15:33, 06 Kwi 2009    Temat postu: Regulamin Forum

Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.




1. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
2. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych for o podobnej tematyce, witryn konkurencyjnych oraz komercyjnych.
3. Surowo wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spam'u lub ogólnie reklamowania produktów. Jeśli dowiemy się o taki przypadku dostęp zostaje bezdyskusyjnie odcięty !
4. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku działach.
5. Tematy niezgodne z tematyką danego działu (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
6. Tematy zdublowane będą kasowane lub łączone.
7. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
8. Zamieszczanie na forum wszelkich materiałów lub odnośników do materiałów, które naruszają powszechnie obowiązujące przepisy prawa RP, w szczególności prawo własności intelektualnej oraz prawa osób trzecich jest zabronione pod groźbą usunięcia z forum.
9. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku zob. pkt 5.
10. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
11. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administratorzy lub Moderatorzy.
12. Podpis jako calość nie powinien być większy niż 5 standardowych linijek tekstu i nie może być ruchomy.
13. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).
14. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru, jak równiez podawania falszywego lub nieaktywnego adresu e-mail.
15. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie niewyjaśnienia sprawy /nie braku kontaktu/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
16. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Niedozwolone jest również pisanie na przemian DuŻyMi i MaŁyMi LiTeRaMi.
17. Nie ponosimy odpowiedzilności za krzywdy wyrządzone osobom zarejestrowanym na forum i osobom z niego korzystających wynikających z treści zamieszczonych na forum.
18. Wszystkie wypowiedzi mają charakter publiczny i stają się wlasnością Forum.
19. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
20. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, pedofilia, zboczenia, itp).
21. Zakaz propagowania antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
22. Koloru czerwonego może używać tylko Administrator forum, natomiast zielonego używają wyłącznie Moderatorzy forum.




ADMINISTRATOR

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nadzoruje działanie Forum o i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w Problemy, porady, propozycje.
3. Administrator ma prawo usunąć daną osobę / post z Forum bez podania przyczyny.
4. Decyzje administratora są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
5. Administrator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
6. Wyłącznie Administrator używa w tematach koloru czerwonego.


MODERATORZY

1. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
2. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
3. Moderator przed zamknięciem tematu musi podać powód.
4. Wyłącznie Moderator używa w tematach koloru zielonego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bernard PC




Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:36, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Post został usunięty ponieważ nic nie wnosił do tematu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bernard PC dnia Nie 22:36, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.naszefutrzaki.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin